Stabilni rast je najbolje napredovanje

Nenad Prokić | 15.05.2008.

Liberalno demokratska partija je dobila na poslednjim izborima sedamdeset hiljada novih glasača, koji su u potpunosti nadomestili glasove Lige od prošle godine. Zatim je dobila dva mesta više u Parlamentu i konačno na lokalnom nivou je zabeležila uspeh na bezbroj biračkih mesta, a da je cenzus ostao na tri umesto na pet, skoro da ne bi bilo mogućno pronaći mesto u Srbiji gde LDP ne bi bio prisutan iznad cenzusa.

Dakle, posle ovih izbora možemo nedvosmileno reći da imamo stranku, da ona ima politiku, i da ta politika ima svoje tvrdo biračko telo i da ono stabilno raste. To je potvrđeno tri puta u proteklih godinu dana.

Bez obzira kako da se raspletu razgovori oko buduće vlasti, najvažnije je i za Srbiju i za LDP da se progresivna politika, koju u Srbiji zastupa za sada beskompromisno zastupa isključivo LDP, nastavi i još odlučnije manifestuje.

Svi koji su očekivali senzacionalne razultate, moraju da se sete da su oni često na nesigurnim temeljima. LDP je senzacija sam po sebi, jer je u surovom političkom životu u Srbiji nastao, opstao i napreduje. Tako ćemo stići i do onog trenutka u kojem će LDP pobediti na izborima.

Pristigli komentari (15)
Deuspop [neregistrovan/a] (15.05.2008, 12:28)
SRBIJA BEZ GRANICA
Ovako i nikako drugachije...
anonymous [neregistrovan/a] (15.05.2008, 12:37)
upravo tako
1)RAST I 2)RAZVOJ!
anonymous [neregistrovan/a] (15.05.2008, 13:19)
5.D model za uspeh
Potpuno se slazem sa stavom da se postignuti rezultat LDP moze smatrati uspehom u referendumskim okolnostima u kojima je LDP bio alternativa zestoko suprotstavljenim dvema velikim grupacijama.. U sledecim danima, zadatak stranke, bez obzira da li bila vlast ili opozicija, treba da bude insistiranje na 5 D. principa- Denacifikaciji, Deetatizaciji, Denacionalizaciji, Demonopolizaciji i Decentralizaciji, kao kljucnim principima modernizacije zemlje, sto je sustina postojanja LDP. Neophodno je i da lokalni odbori stranke budu aktivni u svojim sredinama, bez obzira da li su prisutni u lokalnim skupstinama ili ne. Aktivisti LDP moraju imati osecaja za potrebe svoje sredine i moraju podrzavati sve aktivnosti lokalnih vlasti koje doprinose modernizaciji njihovih zajednica. Isto tako moraju biti opozicija onim aktivnostima koje dodatno provincijalizuju nase opstine, cineci ih citlukom lokalnih politicara i lokalnih tajkuna, sto je danas problem vecine opstina u Srbiji. Drzeci se liberalne ideologije sazete u 5 D principa, LDP ce biti jasna alternativa dominantnoj bezidejnosti Srbije, koju ce Srbija razumeti i prihvatiti mnogo brze nego sto se to nama danas cini.
anonymous [neregistrovan/a] (15.05.2008, 17:21)
nepravilnosti
Ima bezbroj nepravilnosti vezanih za glasanje , i LDP ne sme da prelazi preko toga. Recimo , dupli spiskovi , ljudi koji glasaju u dijaspori , nalaze se i na spiskovima u Srbiji . Bezbroj primera. Zatim volsebno nestajanje ljudi sa spiskova koji su se do tada uredno nalazili na spiskovima( slucaj moje prijateljice) . Naa glasalistima u dijaspori , komisiju ne cine prpadnicici stranaka koje se nalaze na izbornim listama , nego osoblje konzulata. Zatim , s obzirom da se glasalo na Kosovu , izbori su automatski nelegitimni jer ne moze da postoji paralelna vlast .Josh nesto LDP treba strogo da vodi racuna koga postavlja da sedi u komisiji koja prebrojava glasove. Uvek imajte u vidu da su nasi ljudi potkupljivi. A osim toga, verujem da postoji i zastrasivanje, ucenjivanje i td .Znaci samo proverenog . Posebno u manjim mestima.
dubravka [neregistrovan/a] (15.05.2008, 18:52)
rastemo, slažem se
nisam očekivala nikakav senzacionalni uspeh, zadovoljna sam da se broj naših glasača drži čvrsto i raste. ipak, vremena malo ima, a nama građanima se i malo žuri. znam da je oskudica u novcu, ali moramo da imamo jedan radio i makar jedne novine da bismo bili medijski pokriveni. šta ne piše u novinama, nije se dogodilo. sigurna sam da bi mnogi radili volonterski.
anonymous [neregistrovan/a] (15.05.2008, 22:03)
Re:5.D model za uspeh
"Svi koji su očekivali senzacionalne razultate, moraju da se sete da su oni često na nesigurnim temeljima" ja nisam očekivala senzaciju ali sam očekivala da na mestima na kojima imamo poslanike u parlamentu bar pređemo cenzus. za mene je to loš rezultat i volela bih da o tim stvarima pričamo,a ne o tome da nam je rast stranke spor ali stabilan. veoma sam zadovoljna što se "vatra" održala, ali ne mogu da se otmem utisku da smo u marketinškom smislu podbacili i je moglo mnogo bolje. al realno.
anonymous [neregistrovan/a] (16.05.2008, 13:40)
Sjajno!
Sjajno je biti savremenik Nenada Prokica. Hvala na nadi koju nam dajete.
anonymous [neregistrovan/a] (16.05.2008, 16:06)
Proverene osobe
Da,u biracke odbore u gradskim opstinama treba postaviti samo proverene ljude.Na proslim parlamentarnim izborima sa mnom u paru je bila osoba za koju ne mogu reci da je glasac LDP.Kad je trebalo uloziti prigovor na tok glasanja ona je jednostavno nestala.Ja sam sama potpisala prigovor,a nje vise nije bilo te veceri ni u stranci.Kako braniti nase demokratsko pravo na prigovor ako nam clanovi birackog odbora ne znaju pravila o postupanju tokom izbora.Treba biti obazriv i voditi racuna o svakoj sitnici koja moze biti odlucujuca u konacnom zbiru.
anonymous [neregistrovan/a] (16.05.2008, 16:47)
pobogu covece
Ja mislim da je i predsedniku Jovanovicu malo bezveze zbog ovakvog teksta.
anonymous [neregistrovan/a] (16.05.2008, 17:16)
Re:Re:Danska
Sta je ovo?! Ponelo nas nadahnuce, raspisani izbori, predizborna kampanja....Na momenat zaboravili da zivimo u zemlji gde je narod zahvaljujuci vlasti, godinama vaspitno zapusten. Stalno mi se vrti primer Danaca, kako su u IIsv. ratu u okupiranoj Danskoj pokazali nevidjenu hrabrost, stitili i sakrivali, ugrozene sugradjane. Primer im je dao niko drugi do njihov kralj, koji je odlucno odbio da isporucuje vagone Jevreja Hitleru i prvi okacio zutu traku. A kakav primer mi imamo? I sta moze ovaj narod da nauci kada mu tolike godine ludaci govore sta treba da radi? Covek koji ko papagaj vrti pet gromoglasno ispraznih recenica, ispade najbolji. Nit imamo pristup medijima, nit podilazimo primitivizmu i malogradjanstini, sve u svemu, uopste nismo lose prosli. Ajd' videcemo ako BT dodje na vlast mozda ipak dobijemo pristup medijima, da nas cuju i vide i van predizborne kampanje. Pa ako je onaj covek sto se trideset godina nije okupao, popustio pred ubedjivanjem i na kraju shvatio da se mnogo bolje oseca cist......eto nas. Do tada, siri dalje kako znas i umes.
anonymous [neregistrovan/a] (16.05.2008, 20:41)
Re:Re:Re:Danska
Pa zar BT do sad nije bio na vlasti?
anonymous [neregistrovan/a] (16.05.2008, 21:50)
Re:Re:Re:Re:Danska
Jeste. Ali bez podrske LDPa.
anonymous [neregistrovan/a] (17.05.2008, 15:16)
Ma...
Ma, supeeeer....
anonymous [neregistrovan/a] (18.05.2008, 13:07)
LDP kroz istoriju
1) Republicki izbori (27.01.2007.) LDP (+GSS+SDU)+LSV je osvojio 214,262 glasova 2) Predsednicki izbori - Prvi krug (20.01.2008.) Cedomir Jovanovic osvojio 219,689 glasova 3) Republicki izbori (11.05.2007.) LDP je osvojio 214,752 glasova. (Upisano biraca: 6,721,312. Na osnovu obradjenog 99.58 birackog tela: Izaslo biraca: 4,098,318 biraca, LDP je osvojio 5.24%). U ODNOSU NA 1) : 500 glasova manje U ODNOSU NA 2) : 5000 glasova manje O kojih 70000 glasova je rec u ovom tekstu ??? "Liberalno demokratska partija je dobila na poslednjim izborima sedamdeset hiljada novih glasača" Rec je o tome da je LDP isao u koaliciji sa Ligom na I pralemanterane izbore, da na predsednickim Liga nije imal svog kandidata u prvom krugu i da je na ove izbore dobijeno isto glasaca bez LSV koja je uzela oko 70-80 000 glasova u Vojvodini. Admin
anonymous [neregistrovan/a] (11.06.2008, 11:52)
Re:LDP kroz istoriju
da, da, pod pretpostavkom da LSV ima 70.000 glasova, kao i onom da je cenzus 3%... nego sta bi bilo da sve babe imaju m..a? da li bismo vec bili u EU?